Treceți la conținutul principal

Detectorul



Cum masori limita de suferinta a unui suflet? De ce pentru unul e de ajuns o pala mai puternica de vant sa se destabilizeze si sa pice intr-un abis si pentru altul nu exista transee, obstacole si otravuri suficient de puternice pentru a ii rapune vointa? Cum ajungem sa fim atat de “rataciti” in noi insine? Sa nu ne mai intelegem propriile ganduri si emotii?
Ar fi asa de practic daca ar exista un aparat, cu barometru, care sa ne spuna exact cand trecem in zona de rosu si ar fi bine sa avem grija de noi, sa luam o pauza… ar fi si mai frumos daca ar exista un sistem de operare complex care sa ne dea mura-n gura si dupa o scurta analiza sa ne spuna exact unde este “problema” si eventual sa ne puna la dispozitie un set de 5 potentiale-solutii. Alte butoane care sa declanseze video-uri cu marturii pe care ni le-am facut pe parcursul anilor, in care povestim despre vise si dorinte, in care explicam de ce este frumoasa viata si ce anume iubim cel mai mult, revelatii, dovezi de creativitate etc. Ceva de genul, o pastila motivationala – dar direct de la sursa, de la tine J si… nu in ultimul rand, sa ne punem 2 electrozi pe tample sau sa ne bagam degetul aratator intr-un mic aparat si sa ne schimbam starea de spirit ca printr-o minune in cateva secunde. Sa clipim de cateva ori si sa vedem viata cu alti ochi.
Ar fi frumos daca ar fi asa de simplu... Partea tragi-comica este ca este cu adevarat simplu, e nevoie doar sa ne intoarcem la noi, la sursa, sa intelegem cum am ajuns intr-un anumit punct, ce pasi am facut, ce cale am urmat, ce consecinte s-au aratat, cu ce pret, cum am reactionat…

Am dat de curand peste un tip, Roo Panes si a lui melodie “A Message to Myself” si poate ca nu ar fi rau sa ne scriem un astfel de mesaj intr-un jurnal sau pe o bucata pe hartie pe care sa o avem undeva, in portofel, acasa lipita pe o usa etc si pe care sa il recitim cand ne ratacim.

“Going to get out of here
So many voices fill this place
Society is in my solitude
Oh, find me the corner of this great space
If I'd heard every word
Or read every line upon the shelf
I'd still need a message to myself

A message to myself

Searching for the elements
The roots of a fundamental love
Been reaching out to find my solid ground
Because I've never known peace lest from above
So up in the clear
I'll find the voice that I hold dear
And I'll send a message to myself

A message to myself “ (Roo Panes, “A Message to Myself”)

https://www.youtube.com/watch?v=PGv7rIIi084&list=RDEM16ugPAzJE_ET4PVfjubDfQ&index=10 

sursa foto: http://www.messageinabottlepoetrymagazine.com/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lose Your Job, Find Yourself! - " Dream big - Call it a "blue sky" moment : Make a list of everywhere you'd wa nt to work. Regardless of pre-requisites, catalog the gigs that would "make your heart sing "___http://www.fastcompany.com/3005920/3-steps-getting-awesome-getting-canned Mi-a atras atentia si pentru ca eu insami sunt intr - o reorientare profesionala la cateva sute de grade :)) dar am constatat ca este mai potrivita o insiruire de incercari si aleger i decat blocajul intr -un loc/pos t.

good habits

.... cred ca atunci cand simtim nevoia sa facem lucruri pe care le faceam candva cu placere..suntem pe drumul cel bun :) eu am revenit la un vechi obicei, un bun obicei, si anume: gatitul :))) intr-o bucatarie superbaaaaaa, cu o priveliste foarte discreta :)...  este drept ca gatesc mai rar decat o faceam candva insa o fac cu aceeasi placere si dupa aceleasi retete :))) sunt curioasa daca gustul este diferit... si astept cu drag sa organizez din nou mese si sa avem invitati care sa se bucure de ce am pregatit : D   ...am revenit la pauzele mele, cu mine insami, undeva intr-un loc in care ma simt bine si ma reconectez la mine. drept urmare ieri am simtit nevoia dupa peste 9 ore de munca sa merg sus, mai aproape de nori, in locul meu preferat din Graz, de unde am vazut un apus grozav si nu mi-a venit sa cred cat au contat acele 20 de min de singuratate si totusi... de revenire :))) ... apoi o scurta plimbare pe o strada superba care da in centrul vechi.. i-am admirat pe cei care s
In ultima vreme am parte de tot felul de surprize placute. De fapt, nu este o surpriza faptul ca am parte de surprize, chiar mi-am dorit acest lucru : ) Aseara cand asteptam autobuzul, m-am trezit in fata ochilor cu un autobuz condus de insusi Mos Craciun, vesel si tanar, iar autobuzul sau era foarte frumos decorat: luminite albastre, beteala in jurul barelor, jucarii prinse cu funde de scaune, globuri imprastiate peste tot, muzica si muuulta energie pozitiva si doua Craciunite (nu genul acela sexi de Craciunita, ci stilul Doamna Craciunita) care strangeau bani pentru nu stiu ce.  A fost interesant sa observ reactia oamenilor care se urcau in acest autobuz magic, care ne purta in lumea recunostintei si a bunatatii! Absolut toti au calatorit cu zambetul pe buze si au fost surprinsi intr-un mod placut si … au donat. PS: De incercat (e verificata si de mine : )) : La finalul unei zile vizualizati cum anume s-a desfasurat ziua. Dupa ce parcurgeti tot filmul si retraiti ziua avet