Treceți la conținutul principal

numa' mama stie....

Au trecut 7 saptamani de cand in viata noastra a aparut Vlad. In tot acest timp in care nici o zi nu este la fel cu cealalta, lucrurile schimbandu-se de la o ora la alta (de fapt cred ca sunt minute sau secunde) de la plansete la rasete, de la relaxare la colici, de la somn la nesomn, de la implinire la neputinta. Nu de putin ori, acest omulet de circa 5 kg a facut KO doi adulti care impreuna cantaresc 140 kg - sotul
poarta mare parte din greutate :D


La finalul zilei, care de cand sunt parinte, asta inseamna ora 19.00 max 20.00, ma tarasc spre pat, sperand sa prind avans in fata micutului si sa dorm cateva ore neintrerupte. Si ghici ce, ma bucur ca a inchis ochii si pare ca doarme, fac febra musculara incercand sa ma ridic de langa el fara sa simta si pe el il si vad cum face doi ochi maaaaaaaaaariiii care ma privesc pana in adancul sufletului si imi confirma faptul ca NU o sa dorm : )

Impartasesc cu voi cateva lectii invatate de cand sunt mama:
• Am mult mai mult respect pentru vaci. Acum inteleg de ce nu da vaca lapte destul daca e stresata : ) e important sa existe o atmosfera placuta, sa stai comod, sa ai ceva de baut langa tine, sa citesti ceva eventual sau sa asculti o muzica…
• Cat timp liber aveam inainte si il iroseam :/ iar acum cand prind cateva minute de liniste ma bucur de zici ca am castigat la loto. Sa citesc, sa scriu ceva, sa merg la toaleta????!!!! Ce sa fac oare? prea tarziu, timpul a expirat, plange iar :)))
• Ce bine ar fi fost sa am 6 maini, 10, fara numar :))… Am inceput sa ma folosesc de maini si picioare si dinti mult mai mult decat inainte. Inchid usa de la cuptor cu genunchiul, trag de sertare cu degetul de la picior, in doua maini pot cara si copilul si o multime de alte lucruri, poseta am dat-o pentru un rucsac practic plic cu scutece, servetele si haine de schimb.
• De ce sa te mai dai cu parfum daca oricum nu apuci sa iti faci dus… oricum tot miroase ca intr-un magazin de branzeturi si lactate. El miroase a branza, eu a lapte : ) sau invers
• Enjoy silence :D este minunat cand apuci o dimineata acum vara, pe balcon, cu cafeluta si copilul langa tine, satul, curat si linistit si poti scrie ceva in liniste (10 min max) sau poti avea o conversatie cu cinev / sotul, planifica un proiect foto pe care eventual sa il si poti realiza cu copilul de gat
• Eu cu ce ma imbrac??? Adevarul e ca nu mai ai nimic in sifornier : ) Tot ce ti-ai cumparat inainte sa ramai insarcinata nu este practic, materialele sintetice il deranjeaza pe copil, nu poti alapta in ele fara sa iti arati sanii intregii audiente sau…nu te mai incap
• Te invarti ca titirezul si in jurul tau pare ca totusi nu faci nimic toata ziua : )
• Fiecare iesire din casa cu copilul este o adevarata calatorie planificata pana in cel mai mic detaliu – unde parchezi, cat dureaza, cate sticle sa iei cu tine, trebuie sa te mulgi intre timp?, sa iei si pompa? cu ce imbraci tu, dar pe el, ce sa iei de schimb cu tine, sa iei si apa si o gustare pentru tine, telefon, chei, bani….check :D
 
Dar in rest, viata cu Vlad este minunata!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lose Your Job, Find Yourself! - " Dream big - Call it a "blue sky" moment : Make a list of everywhere you'd wa nt to work. Regardless of pre-requisites, catalog the gigs that would "make your heart sing "___http://www.fastcompany.com/3005920/3-steps-getting-awesome-getting-canned Mi-a atras atentia si pentru ca eu insami sunt intr - o reorientare profesionala la cateva sute de grade :)) dar am constatat ca este mai potrivita o insiruire de incercari si aleger i decat blocajul intr -un loc/pos t.

good habits

.... cred ca atunci cand simtim nevoia sa facem lucruri pe care le faceam candva cu placere..suntem pe drumul cel bun :) eu am revenit la un vechi obicei, un bun obicei, si anume: gatitul :))) intr-o bucatarie superbaaaaaa, cu o priveliste foarte discreta :)...  este drept ca gatesc mai rar decat o faceam candva insa o fac cu aceeasi placere si dupa aceleasi retete :))) sunt curioasa daca gustul este diferit... si astept cu drag sa organizez din nou mese si sa avem invitati care sa se bucure de ce am pregatit : D   ...am revenit la pauzele mele, cu mine insami, undeva intr-un loc in care ma simt bine si ma reconectez la mine. drept urmare ieri am simtit nevoia dupa peste 9 ore de munca sa merg sus, mai aproape de nori, in locul meu preferat din Graz, de unde am vazut un apus grozav si nu mi-a venit sa cred cat au contat acele 20 de min de singuratate si totusi... de revenire :))) ... apoi o scurta plimbare pe o strada superba care da in centrul vechi.. i-am admirat pe cei care s
In ultima vreme am parte de tot felul de surprize placute. De fapt, nu este o surpriza faptul ca am parte de surprize, chiar mi-am dorit acest lucru : ) Aseara cand asteptam autobuzul, m-am trezit in fata ochilor cu un autobuz condus de insusi Mos Craciun, vesel si tanar, iar autobuzul sau era foarte frumos decorat: luminite albastre, beteala in jurul barelor, jucarii prinse cu funde de scaune, globuri imprastiate peste tot, muzica si muuulta energie pozitiva si doua Craciunite (nu genul acela sexi de Craciunita, ci stilul Doamna Craciunita) care strangeau bani pentru nu stiu ce.  A fost interesant sa observ reactia oamenilor care se urcau in acest autobuz magic, care ne purta in lumea recunostintei si a bunatatii! Absolut toti au calatorit cu zambetul pe buze si au fost surprinsi intr-un mod placut si … au donat. PS: De incercat (e verificata si de mine : )) : La finalul unei zile vizualizati cum anume s-a desfasurat ziua. Dupa ce parcurgeti tot filmul si retraiti ziua avet