Treceți la conținutul principal
Voi aveti flashuri?:)) Mie mi se intampla uneori sa am flashuri ... mai ales in momente precum acesta cand ma bucur de o cafea in liniste. Nici nu stiu cum sa descriu mai bine acest moment in care aud pasarele de afara, am deschis fereastra si intra aer racoros, am aprins un betisor parfumat si cateva lumanari si ma simt... impacata.

Revenind la amintiri, mi-a revenit brusc in minte modul in care ma epuizam in anii trecuti :)) si cum acum, sambata, la ora 9 nu as fi avut aceasta liniste pentru ca: eram deja la Mega Image :))) caram cu masina cumparaturi si pentru mine si pentru buni, urma sa gatesc instant 2 oale cu mancare pentru toata saptamana, faceam curat, puneam rufe la spalat si ...poate pe la 15.00 eram si eu gata si plina de nervi... dar totusi poate mai reuseam sa ma bucur de ziua de sambata. Da! si astazi am pe lista astfel de activitati, insa parca astazi, acum, eu "cea noua" aleg sa le fac in alt ritm...si imi multumesc pentru asta. Corpul si mintea mea imi sunt perfect recunoascatoare ca nu le mai tin in acea strinsoare. Uneori cand vizualizez cum m-am purtat cu mine in anii trecuti imi dau seama ca am dat dovada de foarte putina delicatete, blandete, iubire si intelegere...Si totusi atunci cand ne intreaba cineva: Te iubesti? ai grija de tine? toti raspundem afirmativ! Ba mai mult, ne si enerveaza gandul ca noi am putea fi banuiti de altfel de comportament fata de noi insine... Dragilor, ca sa inchei intr-o nota pozitiva (imi pastrez optimismul si fata de vreme si astept cu drag sa apara soarele pe cer si sa ne bucuram de un wknd frumos la gradina) va spun din nou din proprie experienta, viata noastra poate sa fie cu muuult mai frumoasa, nici nu ne putem imagina cat de frumoasa poate sa fie, e nevoie doar sa facem ceva in acest sens, sa ne dorim si sa alegem schimbarea in locul resemnarii :)
Un sfarsit de saptamana minunat va doresc!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lose Your Job, Find Yourself! - " Dream big - Call it a "blue sky" moment : Make a list of everywhere you'd wa nt to work. Regardless of pre-requisites, catalog the gigs that would "make your heart sing "___http://www.fastcompany.com/3005920/3-steps-getting-awesome-getting-canned Mi-a atras atentia si pentru ca eu insami sunt intr - o reorientare profesionala la cateva sute de grade :)) dar am constatat ca este mai potrivita o insiruire de incercari si aleger i decat blocajul intr -un loc/pos t.

good habits

.... cred ca atunci cand simtim nevoia sa facem lucruri pe care le faceam candva cu placere..suntem pe drumul cel bun :) eu am revenit la un vechi obicei, un bun obicei, si anume: gatitul :))) intr-o bucatarie superbaaaaaa, cu o priveliste foarte discreta :)...  este drept ca gatesc mai rar decat o faceam candva insa o fac cu aceeasi placere si dupa aceleasi retete :))) sunt curioasa daca gustul este diferit... si astept cu drag sa organizez din nou mese si sa avem invitati care sa se bucure de ce am pregatit : D   ...am revenit la pauzele mele, cu mine insami, undeva intr-un loc in care ma simt bine si ma reconectez la mine. drept urmare ieri am simtit nevoia dupa peste 9 ore de munca sa merg sus, mai aproape de nori, in locul meu preferat din Graz, de unde am vazut un apus grozav si nu mi-a venit sa cred cat au contat acele 20 de min de singuratate si totusi... de revenire :))) ... apoi o scurta plimbare pe o strada superba care da in centrul vechi.. i-am admirat pe cei care s
In ultima vreme am parte de tot felul de surprize placute. De fapt, nu este o surpriza faptul ca am parte de surprize, chiar mi-am dorit acest lucru : ) Aseara cand asteptam autobuzul, m-am trezit in fata ochilor cu un autobuz condus de insusi Mos Craciun, vesel si tanar, iar autobuzul sau era foarte frumos decorat: luminite albastre, beteala in jurul barelor, jucarii prinse cu funde de scaune, globuri imprastiate peste tot, muzica si muuulta energie pozitiva si doua Craciunite (nu genul acela sexi de Craciunita, ci stilul Doamna Craciunita) care strangeau bani pentru nu stiu ce.  A fost interesant sa observ reactia oamenilor care se urcau in acest autobuz magic, care ne purta in lumea recunostintei si a bunatatii! Absolut toti au calatorit cu zambetul pe buze si au fost surprinsi intr-un mod placut si … au donat. PS: De incercat (e verificata si de mine : )) : La finalul unei zile vizualizati cum anume s-a desfasurat ziua. Dupa ce parcurgeti tot filmul si retraiti ziua avet