Treceți la conținutul principal
V-ati gandit vreodata ca uneori pur si simplu asistam la propria "strangere de gat"? :))) Mai mult sau mai putin metaforic zis, uitam sa respiram, punem presiune pe noi, ne lasam dusi de val si influentati de tot ce e in jur si ne deconectam TOTAL de noi insine. Ne uitam la noi de sus si ne vedem cum ne facem rau singuri... Stim asta si totusi....
Ei bine mie mi s-a intamplat destul de des in ultima vreme asta la job mai exact ca in rest sunt toate bune, frumoase si armonioase :))) si a fost cazul sa fac ceva, simplu, nimic bombastic :))

Step 1: esti panicat de ce vezi in jur sau ti se zice la job ca trebuie sa vezi, faci etc si uiti sa respiri pur si simplu, sa te simti, uiti total de tine si esti un mic robotel, ca doar asta e si scopul, nu? Sa ajungi mai usor de manipulat... Tampiti sunt peste tot, in toata lumea, indiferent de domeniu, barfa la fel ... si pana la urma depinde doar de noi cat de mult vrem sa ne lasam influentati de ei sau nu. Ia-ti un moment, respira, imagineaza-ti ca esti deasupra ta si ca te vezi acum, ce faci, cum esti, starea ta... ei bine.... traieste constient :)

Step 2: cam cat te identifici cu jobul pe care il ai? Eu una am trecut si prin asta si a fost fff interesant de vazut cat de spalata pe creier am fost si odata luata functia mea minunata din CV m-am vazut brusc fara o mana sau un picior... Acum pot spune ca am depasit cat de cat momentul si imi doresc mai mult sa traiesc alaturi de cei mai dragi oameni din viata mea decat sa astept sa mi se ridice acea statuie la job :) Si sincer, sunt foarte mandra de pasul asta si uneori chiar nu imi vine sa cred ca am facut ceva in acest sens. Poate asa se explica faptul ca uneori ne schimbam pur si simplu de la sine, ca si cum ne-am antrenat in secret toata perioada asta, in secret chiar si fata de noi insine, si brusc ne simtim pregatiti sa ridicam o casa alaturi de cineva :)), sa avem un copil, 2,3 :)) lucruri pe care pana acum le clasificaseram la capitolul "mmmmm ... cand o sa fiu pregatit/pregatita"...

Revenind la cat de mult ne luptam cu presiunea si emotiile celor din jur am gasit astazi dimineata cand mi-am baut cafeaua un paragraf foarte interesant dintr-o carte scrisa de Chopra: "Ramaneti concentrati pe propria persoana. Observati influentele exterioare care va solicita atentia. Cand va lasati purtati de emotii puternice sau de impulsuri, orpiti-va un moment pentru a va veni in fire. Ori de cat ori aveti ocazia, fugiti de situatiile stresante. Nu acceptati nici o imprejurare care va face sa va simtiti atat de stanjenti incat sa nu mai fiti voi insiva. Nu cedati in fata anxietatii celorlalti. Constientizati faptul ca sunteti mai mult decat un ansamblu de reactii la mediul vostru inconjurator - sunteti de fiecare data o expresie a sinelui vostru real. In orice situatie in care va simtiti confuzi intrebati-va: "Care e rolul mei aici?" si pana nu aflati, nu intreprindeti actiuni si nici nu luati decizii. Stati in expectativa pana cand realitatea incepe sa vi se dezvaluie ceva mai mult."_ Solutii spirituale, Deepak Chopra.

Dragii mei, mai sincer de atat nu cred ca o pot spune: fiti sinceri cu voi insiva si nu uitati sa va intrebati periodic ce mai simtiti, ce va mai doriti, ce mai sunteti cu adevarat :) Restul sunt detalii. Nu uitati ca le-ati mai facut o data, ati mai dovedit ca puteti, ati reusit si pana acum, iar teama de schimbare si faptul ca ni se repeta constant ca nu putem sau nu e  bine sau nu vom reusi este pur si simplu vocea sistemului care are nevoie de tot mai multi oameni "adormiti" care nu gandesc prea mult si fac doar ce li se zice fara sa puna prea multe intrebari +++++++++++ http://wordofmouthcommunication.blogspot.co.at/2014/02/v-ati-gandit-vreodata-ca-uneori-pur-si.html

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lose Your Job, Find Yourself! - " Dream big - Call it a "blue sky" moment : Make a list of everywhere you'd wa nt to work. Regardless of pre-requisites, catalog the gigs that would "make your heart sing "___http://www.fastcompany.com/3005920/3-steps-getting-awesome-getting-canned Mi-a atras atentia si pentru ca eu insami sunt intr - o reorientare profesionala la cateva sute de grade :)) dar am constatat ca este mai potrivita o insiruire de incercari si aleger i decat blocajul intr -un loc/pos t.

good habits

.... cred ca atunci cand simtim nevoia sa facem lucruri pe care le faceam candva cu placere..suntem pe drumul cel bun :) eu am revenit la un vechi obicei, un bun obicei, si anume: gatitul :))) intr-o bucatarie superbaaaaaa, cu o priveliste foarte discreta :)...  este drept ca gatesc mai rar decat o faceam candva insa o fac cu aceeasi placere si dupa aceleasi retete :))) sunt curioasa daca gustul este diferit... si astept cu drag sa organizez din nou mese si sa avem invitati care sa se bucure de ce am pregatit : D   ...am revenit la pauzele mele, cu mine insami, undeva intr-un loc in care ma simt bine si ma reconectez la mine. drept urmare ieri am simtit nevoia dupa peste 9 ore de munca sa merg sus, mai aproape de nori, in locul meu preferat din Graz, de unde am vazut un apus grozav si nu mi-a venit sa cred cat au contat acele 20 de min de singuratate si totusi... de revenire :))) ... apoi o scurta plimbare pe o strada superba care da in centrul vechi.. i-am admirat pe cei care s
In ultima vreme am parte de tot felul de surprize placute. De fapt, nu este o surpriza faptul ca am parte de surprize, chiar mi-am dorit acest lucru : ) Aseara cand asteptam autobuzul, m-am trezit in fata ochilor cu un autobuz condus de insusi Mos Craciun, vesel si tanar, iar autobuzul sau era foarte frumos decorat: luminite albastre, beteala in jurul barelor, jucarii prinse cu funde de scaune, globuri imprastiate peste tot, muzica si muuulta energie pozitiva si doua Craciunite (nu genul acela sexi de Craciunita, ci stilul Doamna Craciunita) care strangeau bani pentru nu stiu ce.  A fost interesant sa observ reactia oamenilor care se urcau in acest autobuz magic, care ne purta in lumea recunostintei si a bunatatii! Absolut toti au calatorit cu zambetul pe buze si au fost surprinsi intr-un mod placut si … au donat. PS: De incercat (e verificata si de mine : )) : La finalul unei zile vizualizati cum anume s-a desfasurat ziua. Dupa ce parcurgeti tot filmul si retraiti ziua avet