Treceți la conținutul principal

I do believe in word of mouth

Era vara si lumina puternica transforma Casa Presei intr-un munte de marmura stralucitoare la care imi era greu sa ma uit. Mergeam pe celebra alee cu banci din parcare si aveam niste emotii teribile. Urma sa patrund intr-un loc in care isi desfasurau activitatea Marius Tuca, Cristian Tudor Popescu si... toti cei despre care ni se povestea la facultate si pe care ii vedeam la televizor si pe care ii citeam incercand cu disperare sa le furam din tehnica, sa le intelegem stilul si opiniile. Aveam 19 ani si credeam in jurnalism. 

Dupa o experienta de peste sase ani in presa scrisa, perioada in care am scris despre arta, cultura si mass media pentru un cotidian, people management si in general cam despre tot ce face sa se invarta rotitele mecanismului numit multinationala, ultimii trei ani fiind dedicati managementului resurselor umane, intr-o zi am luat decizia de a parasi presa romaneasca.

Multi colaboratori si prieteni nu au inteles decizia mea. Proaspat numita Jurnalistul de HR al anului, coordonam o revista dedicata HR Managerilor, organizam evenimente pentru comunitatea de HR si totusi... Am simtit nevoia sa ma aflu in zona mai concreta, mai masurabila. Dupa ani de zile in care am avut senzatia ca ma citesc colegii de redactie, mama, cativa prieteni si poate 1-2 rataciti am vrut sa lucrez intr-un domeniu in care rezultatele sunt mult mai vizibile. "Vanzari servicii!", mi-am zis... La scris nu puteam renunta. Scrisul face parte din viata mea. Am reusit sa valorizez si antrenamentul din ultimii sase ani coordonand inclusiv activitatea de PR. 

Dupa un an de la aceasta schimbare am constatat ca activitatea de PR poate sa fie la fel de masurabila si de importanta precum cea de vanzari. Ba mai mult decat atat, desi "PR-ul nu aduce bani", o replica foarte des intalnita in unele companii, in cazul organizatiei in care mi-am desfasurat activitatea si cu care voi colabora si in viitorul apropiat, PR-ul a fost o vedeta!

Am simtit nevoia sa amintesc cateva informatii despre trecutul meu si alegerea de a ramane un om de comunicare, care se simte in largul sau printre jurnalisti insa avand rolul de facilitator intre acestia si companii, oameni interesanti sau informatii. I do believe in word of mouth! Experienta si modul in care am reusit sa leg parteneriate si relatii de lunga durata mi-au demonstrat adevarul din spatele word of mouth. Tocmai de aceea va avea rolul de ingredient special in proiectele de comunicare pe care le voi dezvolta.

Acest blog este un butic de unde imi voi desfasura activitatea si de asemenea imi doresc sa fie o sursa de informatie si un loc in care sa punem la bataie idei si intamplari, concepte si proiecte.

Pe curand,
Miruna


 
 



 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

numa' mama stie....

Au trecut 7 saptamani de cand in viata noastra a aparut Vlad. In tot acest timp in care nici o zi nu este la fel cu cealalta, lucrurile schimbandu-se de la o ora la alta (de fapt cred ca sunt minute sau secunde) de la plansete la rasete, de la relaxare la colici, de la somn la nesomn, de la implinire la neputinta. Nu de putin ori, acest omulet de circa 5 kg a facut KO doi adulti care impreuna cantaresc 140 kg - sotul poarta mare parte din greutate :D La finalul zilei, care de cand sunt parinte, asta inseamna ora 19.00 max 20.00, ma tarasc spre pat, sperand sa prind avans in fata micutului si sa dorm cateva ore neintrerupte. Si ghici ce, ma bucur ca a inchis ochii si pare ca doarme, fac febra musculara incercand sa ma ridic de langa el fara sa simta si pe el il si vad cum face doi ochi maaaaaaaaaariiii care ma privesc pana in adancul sufletului si imi confirma faptul ca NU o sa dorm : ) Impartasesc cu voi cateva lectii invatate de cand sunt mama: • Am mult mai m...
Asa cum povesteam zilele trecute am ajuns intr-un moment zero; am o foaie alba si pot desena ce vreau eu! Daca de multe ori as fi fost overqualified pentru un anumit job sau nu as fi putut sa imi acopar cheltuielile lunare dintr-un job dragut de genul patiser sau bibliotecara, acum nu mai am nici o scuza. Merg intr-un loc in care imi pot creiona o noua identitate, pot da viata unor proiecte pe care nu le-am dezvoltat inca si tot asa.  Toate bune si frumoase dar... CE ANUME VREAU SA FAC?!!  Cei care ma cunosc de mai mult timp stiu ca sunt o persoana foarte organizata si care se impaca foarte bine cu creionul si hartia. Cele mai importante decizii asa le-am luat pana acum. Se ia o foaie de hartie, se imparte in 2 si se scriu avantajele si dezavantajele. Am aplicat aceasta metoda in alegerea facultatii, profesiei, locului de munca, iubire sau cumpararea diverselor obiecte.  Intre timp, o persoana draga, Laura Martin, mi-a daruit un instrument foarte util (articolul ...

Este excelenta un produs al competitivitatii?

S-au implinit 13 ani de la debutul meu in lumea celor care scriu J Un numar care mi-a purtat noroc in aceasta lume a literelor. Marturisesc ca am fost foarte surprinsa la citirea primelor mele texte publicate in VLASTARUL, revista liceului „Spiru Haret“. Am recunoscut cu greu aceasta Miruna-Ioana Nicolae. Mi-am amintit unul dintre textele publicate ca prin vis si m-am felicitat in sinea mea pentru creativitate, insa altele, „poemele in proza“ erau de fapt o avalansa de adjective pesimiste, virgule peste virgule, insiruiri de sentimente pesimiste; parea totul scris de un Emo Kid : ) Poate chiar eram un Emo Kid la vremea respectiva si nu imi amintesc exact. Curioasa ce s-a mai intamplat cu aceasta revista am aflat cu ajutorul lui Google ca in iunie 2014 revista "Vlastarul" a castigat Titlul de Laureat la Concursul National de reviste scolare si ca primul numar a aparut la 25 Decembrie 1923.  Revenind, imi place sa citesc din cand in cand total intamplator fragmente...